Tylko my wiemy jak ma wygladać nasz dom

Dekoracja wnętrz

2012-11-19 11:26

W urządzaniu wnętrz bardzo ważny jest świetny pomysł. Jeśli go mamy, wykreowanie ogólnej idei wystroju i jej wykonanie mogą przyjść nam z łatwością. Mój blog powstał po to, by podawać innym różne pomysły. Inspiracją do stworzenia ciekawego projektu wnętrza może być wiele elementów, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po właściwe dodatki. Czasem jeden detal zadecyduje, by na jego bazie sporządzić całą koncepcję aranżacji, a wnętrza zyskały na oryginalności.

Na tym blogu będę się prezentować również podobne drobiazgi. Rzeczy, które motywowały mnie przy aranżacji mojego wnętrza, ale także i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mogą się podobać. Mam nadzieję, że w zdjęciach i artykułach prezentowanych na blogu znajdzie się coś, co przemówi również do Was. Staram się zachowywać urozmaicenie. Nie ukierunkowuję tego bloga na jeden konkretny trend, nie staram się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego narzucać. Cały czas poszerzam swoje zainteresowania, poznaję inne style i pomysły.

W miarę możliwości próbuję być na bieżąco z nowinkami ze świata dekoracji wnętrz. Będę za to dzielić się pomysłami wyszukanymi gdzieś w sieci czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by dotarły do jak najszerszego grona odbiorców. Jeśli jakiś mój pomysł zainspiruje również Was, będzie to dla mnie nagroda.

© 2009 Wszystkie prawa zastrzeżone.

Załóż własną stronę internetową za darmoWebnode