Tylko my wiemy jak ma wygladać nasz dom

O urządzaniu wnętrz

2012-11-19 11:34

W urządzaniu wnętrz bardzo ważny jest świetny pomysł. Jeśli go mamy, zrobienie ogólnej idei wystroju i jej realizacja powinny już być dość łatwe. Mój blog ma służyć temu, by podsuwać innym niebanalne inspiracje. Inspiracją do zrobienia interesującego projektu pokoju jest wszystko, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez meble, aż po ciekawe akcesoria. Niekiedy jeden detal zadecyduje, by na jego bazie stworzyć całą koncepcję aranżacji, a mieszkania były bardziej oryginalne.

Na tym blogu będę się przedstawić właśnie takie drobnostki. Elementy, które inspirowały mnie przy aranżacji własnego mieszkania, ale również i takie, które w ogóle nie są w moim stylu, a jednak mi się podobają. Jestem pewien, że w fotografiach i artykułach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co zainspiruje także Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie ukierunkowuję tego bloga na jeden konkretny trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego dyktować. Nieustannie poszerzam swoje horyzonty, ogarniam inne style i projekty.

Postaram się być na bieżąco z nowinkami ze świata aranżacji wnętrz. Będę za to dzielić się pomysłami znalezionymi gdzieś w internecie czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona czytelników. Jeżeli jakiś mój pomysł zainspiruje również Was, będzie mi bardzo miło.

© 2009 Wszystkie prawa zastrzeżone.

Załóż własną stronę internetową za darmoWebnode